| კრიტერიუმები | 1-3 | 4-5 | 6-7 | 8-10 |
| კვლევის მიზნის განსაზღვრა | არასწორად აყალიბებს მიზანს | ნაწილობრივ სწორადაყალიბებს მიზანს | აყალიბებს სწორად მიზანს | სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს. განსაზღვრავს ცალკეულ დეტალებს. |
| პარაგრაფის შესაბამისი ძირთადი ცნებები და უნარები | არ შეუძლია გაკვეთილზე განხილული ძირთადი ცნებების ჩამოთვლა. არ შეუძლია მათი ადეკვატური გამოყენება. | ძირთადი ცნებების შესახებ ბუნდოვანი წარმოდგენა აქვს. უჭირს ამ ცნებების ადეკვატურად გამოყენება. | აყალიბებს ძირთად ცნებებს . მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ იყენებს მათ ადეკვატურად ზოგიერთ შემთხვევაში. | აყალიბებს ძირთად ცნებებს. მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ. უკავშირებს ამ ცნებებს ერთმანეთს.იყენებს მათ ადეკვატურად (როგორც მსგავს, ისე ახალ სიტუაციებში.) |
| წერითი დავალება ან საშინაო ცდა. | წერითი დავალება არა აქვს ან არასწორია. | დავალება ნაწილობრივ სწორადაა შესრულებული. | დავალება სწორადაა შესრულებული უმნიშვნელო ხარვეზებით. | დავალება სწორადაა შესრულებული ხარვეზების გარეშე. |
| დასკვნა | ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს. | აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს. | აკეთებს ძირთად დასკვნებს. | აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს. |
вторник, 15 ноября 2011 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий